maandag 2 september 2013

Naald & Draad en het nieuwe cursusblok.

Het nieuwe cursusblok gaat bijna weer van start.
Dat betekent dat we op het nieuwe adres van Naald en Draad op Ambachtsingel 47, 6043 RS Roermond gaan starten vanaf woensdag 11 september.

Aanstaande zondag 8 september vindt de opening van deze nieuwe winkel plaats vanaf 10.00 uur.
Voor meer informatie en de route klik hier.

Joze, Marion en ik zullen de hele dag aanwezig zijn. Wil je even een berichtje sturen naar Naald en Draad info@naaldendraad.com, zodat ze een inschatting kunnen maken van het aantal gasten die te verwachten zijn op deze speciale dag.

Lieve groet,
Jeanny

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele gezellige openingsdag en succes met de cursussen.
Jammer dat het de andere kant van Nederland is.
groetjes,Truus uit Drenthe

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Ik woon toch echt aan de verkeerde kant van het land hoor, als ik dichterbij zou zijn, zou ik zeker even bij je komen kijken. Moet wel heel mooi zijn bij jullie.
Ik wens je de 8ste alvast een heerlijke dag en daarna ontzettend veel succes met de cursus.
Voor nu wens ik je een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Wens jullie een heel mooie dag en weer veel succes op de cursus!

Lieve groet,
Gerry

De borduurvrouw zei

Een hele gezellige opening zondag. Wat jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik beslist langs gekomen. Ben benieuwd naar de nieuwe winkel. Liefs en groeten, Nienke

marcella zei

veel plezier zaterdag en succes met de nieuwe lessen

Marion zei

Hallo Jeanny. Ik vertrek morgen naar Sabine om nog een paar dagen te helpen. Ik zie je daar en wens je alvast een heel druk, gezellig cursusjaar toe.

Lieve groetjes van Marion