woensdag 11 januari 2012

Van verpakking tot lijstje.

Enige maanden geleden kocht ik op een beurs dit kistje/kratje helemaal gevuld (5 hoog per vakje) met sneeuwkristallen voor een prijsje van ik geloof nog niet eens €4,-.


Thuisgekomen kregen de nieuwe spulletjes direct een plekje en had ik als afval een kratje/kistje van 10 x 10 cm dat ik niet kon weggooien en zeker ik niet, die toch al houdt van vakjes en hokjes.


Nu komt het van pas.
Ik heb een negental verschillende hartjes geborduurd en ieder vakje gevuld met een hartje. Rondom een kantje en zie zelf: een hartenkratje/kistje!


Geborduurd met DMC garen rood 816 en grijs 414 op 16 draads linnen.

30 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Allereerst, Jeanny, dank je wel voor je reactie op mijn blog. Handig, want zo ontdek ik ook weer een hele leuke blog. Mijn complimenten; jouw blog is top. Ik ga je meteen volgen. Wat een prachtige dingen maak jij zeg!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat 'n leuk creatief ideetje..
MOOI gemaakt Jeanny!
groetjes,Petra

Carla zei

Wat een leuk idee ,,en ziet er goed uit !!

Grtjs Carla

Anje zei

Enig geworden, zo'n lief kistje met hartjes...
groetjes Anje.

Thuis Thuis zei

Wat een mooie oplossing voor 'waarde(vol)loos materiaal'.
Groetjes Annette

Anoniem zei

En dit is weer eens meer dan geweldig.Echt chique!!!M.H.

Elza zei

Wat weer een leuke, schatje zo met die hartjes.

Jeanneke zei

Allerhartverwarmendst!

Anje zei

Van harte gefeliciteerd met DD.
Verjaardagsgroetjes Anje.

Lida zei

Heb met zo'n doosje in mijn handen gestaan en het toch niet meegenomen, krijg er nu dus spijt van, zal ik morgen nog even kijken of ze er nog een hebben???
Het doosje met die hartjes erin is beeldschoon geworden, wat is borduren toch leuk hè! Je theedoek eronder is ook al zo mooi! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een leuke borduurtjes en wat leuk om ze in dit bakje te maken.

marcella zei

leuk ideetje! en weggooien van zo'n leuk doosje is toch echt zonde

Willy zei

Het is een prachtig recycle werkje geworden. Leuk dat je dit er in zag.
Lieve groet

Mirjam zei

Hallo Jeanny,
Zo´n kistje zou ik ook nooit weggooien, want je weet nooit waar je het nog voor kunt gebruiken. Het is zo leuk! En nu zie je het, van die prachtige hartjes die er nu zo ontzettend mooi in uitkomen. Wat heb je dit weer vreselijk mooi gemaakt zeg.. Echt prachtig.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

josé zei

Jeanny wat enig dit kistje, en dan met hartjes er nu in de ijskristallen hebben plaats gemaakt voor mooi borduurwerk. Ik heb ook wat met hartjes zins het harten project van Berthi. Hierna nog vele harten geborduurd.

En dan met het mooie kantje erom heen super.Jij zit vol ideeën. Heerlijk !!

Liefs José

Erna zei

Lieve Jeanny, wat een ontzettend leuk idee is dit nou weer, en die hartjes zijn ook weer prachtig...
Liefs
Erna

Noor zei

weer zo'n mooi inspirerend idee! mooi en origineel gemaakt. Steeds weer inspireer je me met jouw prachtig borduurwerk. dank je. groetjes,Noor

Laura zei

Wat 'n mooi kistje heb je er van gemaakt Jeanne,schattig met die hartjes.
groetjes Laura

Bertie zei

Zo'n doosje is overal goed voor Jeanny, maar de hartjes zijn geweldig!! Schitterend idee en alvast een leuke Valentijn decoratie:)

Lieve groetjes:)

Tony zei

Hallo Jeanny,Een heel leuk idee die hartjes,Tony

Marijke zei

O wat prachtig, je bent al helemaal klaar voor Valentijnsdag!
groetjes Marijke

Phebe and Jane zei

Wat een schitterend idee van jou!
Groetjes,
Marian

Piets zei

Wat is dit mooi. En wat een leuk idee.

liefdevoortextiel zei

Leuk je kistje, heb je nog plaats om het op te hangen?

Jeanny zei

@Jessie, haha met passen en meten en anders maar eens iets afpakken!

Unknown zei

Hallo Jeanny, ik zag dat je volger geworden bent op mijn blog: welkom! Ik ben hier eens gaan rondsnuffelen, wat maak je prachtige borduurwerkjes, ik ga je maar meteen volgen hoor,
lieve groet, Sonja

Hilda zei

Dit zijn de mooitste projectjes. Lief hoor, al die kleine hartjes erin.

Anoniem zei

prachtig gemaakt, en wat een leuk idee

MarianneD zei

O,wat leuk! Ik hou daar ook zo van,iets hergebruiken en er dan iets leuks van maken!En dan nog hartjes ook....;-)
Prachtig gedaan Jeanny!

Marijke zei

Wat een mooi mini letterbakje is het geworden Jeanny! Prachtig de grijs met rode hartjes. Groetjes van Marijke